Mitteravimite tellimine ja kättetoimetamine
1. Mõisted
1.1. Müüja - KAUGEKAJA OÜ, juriidiline aadress: Tartu mnt 87, Tallinn, Harjumaa 10112, Registrikood:14910065
1.2. Ostja - isik, kes ostab või tellib Veebiapteegist kaupa ja on nende lõpptarbija.
1.3. Veebiapteek – on ostukeskkond, mis asub veebiaadressil www.benu.ee
1.4. BENU apteek – BENU kaubamärki kasutavad apteegid.
1.5. Tööpäev - kõik nädalapäevad, välja arvatud nädalavahetused ja riigipühad.
1.6. Kaup – Veebiapteegis müüdavad tooted ehk mitteravimid, sh tervisetooted, meditsiinitarbed, toidulisandid, kosmeetikatooted ja muud tooted, väljaarvatud Ravimid.
1.7. Ravimid - Eesti Vabariigis müügiluba omavad humaanravimid ja veterinaarravimid. Täpsem info kättesaadav Ravimiameti kodulehel olevast ravimiregistrist (http://ravimiregister.ravimiamet.ee/default.aspx?pv=HumRavimid.Otsing) ning veterinaarravimite kohta vastavast veterinaarravimite registrist (http://ravimiregister.ravimiamet.ee/default.aspx?pv=VetRavimid.Otsing). Käesolevad Reeglid EI REGULEERI Ravimite ostmist Veebiapteegist.
1.8. Reeglid – käesolev mitteravimite tellimise ja kättetoimetamise kord
1.9. Operaator – isik, kes haldab www.benu.ee veebilehekülge.
1.10. Isikuandmed - igasugune teave füüsilise isiku kohta, kelle isikusamasus on tuvastatud või kelle isikusamasust saab tuvastada (andmesubjekt); füüsiline isik, kelle isikusamasuse võib tuvastada, on isik, kelle isikusamasust võib otseselt või kaudselt tuvastada mingi identifikaatori abil, näiteks eesnimi ja perekonnanimi, isikukood , asukoha andmete ja interneti identifikaatori abil või ühe või mitme selle füüsilise isiku füüsilise, füsioloogilise, geneetilise, psüühilise, majandusliku, kultuurilise või sotsiaalse omaduse alusel.
1.11. Lojaalsusprogramm - BENU kliendikaardi lojaalsusprogrammi üldtingimustega saate tutvuda siin.
1.12. Privaatsutingimused - privaatsustingimustega saate tutvuda siin.
2. Üldsätted
2.1. Reeglid määravad kindlaks Veebiapteegi kasutustingimused, mille alusel Ostja saab Veebiapteegis pakutavaid Kaupu osta, samuti Müüja ja Ostja vahelised lepingutingimused ja Ostja poolt ostetud Kaupade kättetoimetamise korra.
2.2. Reeglite kohaselt on Veebiapteegist võimalik Kaupu osta kättetoimetamisega Eesti Vabariigi piires; välisriiki Kaupu tellida ei ole võimalik.
2.3. Kauba ostmisel peab olema ostjaks teovõimeline füüsiline isik või õigusvõimeline juriidiline isik. Tellimuse kinnitamisega kinnitab Ostja, et omab vastavat õigus- või teovõimet ja/või volitust tehingu tegemiseks. Alla 18-aastane isik (piiratud teovõimega) kinnitab Reeglitega nõustumisega, et ta seaduslik esindaja on andnud nõusoleku tehingu tegemiseks.
2.4. Ostja vastutab Reeglitega tutvumise ja neist kinnipidamise eest. Veebiapteegis registreerumisega kinnitab Ostja, et on põhjalikult tutvunud Lojaalsusprogrammi üldtingimustega ja Privaatsustingimustega. Lisaks kinnitab Ostja tellimuse vormistamisel, et ta on tutvunud Reeglitega ja kohustub järgima tema suhtes kehtivaid tingimusi. Müüja ja/või Operaator ei vastuta tagajärgede eest, mis tulenevad Ostja Reeglitega tutvumata jätmisest.
2.5. Ostjale antakse Veebiapteegis Kaupade tellimise võimalus ainult juhul, kui ta on tutvunud Reeglitega ja Privaatsustingimustega. Ostja, kes ei nõustu Reeglitega ja/või Privaatsustingimustega, ei tohi klõpsata nupul „Registreeri”, vastasel juhul loetakse Ostja Reeglite ja Privaatsustingimustega tutvunuks ja nendega nõustunuks.
2.6. Kõiki Veebiapteegi külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud Ostja poolt edastatud Isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Ostja Isikuandmeid töödeldakse Reeglites ja Privaatsustingimustes sätestatud tingimustel.
2.7. Kui Ostja on Lojaalsusprogrammi klient, säilitab Müüja Ostja Isikuandmeid 2 (kaks) aastat pärast Ostja viimast ostu Veebiapteegis. Kui Ostjale on väljastatud arve, säilitatakse Ostja Isikuandmeid vastavalt raamatupidamiseeskirjadele. Kui Ostjale on osutatud nõustamisteenust telefoni või interaktiivse kõne kaudu vastavalt käesolevates Reeglites sätestatud korrale, hoitakse helisalvestist 1 (ühe) aasta jooksul alates nõustamisteenus osutamisest.
2.8. Müüjal on õigus piirata konkreetse Ostja Veebiapteegi teenuse kasutamist või tühistada Ostja registreerimine, kui Ostja kasutab Veebiapteeki Reegleid rikkudes, segab selle toimimist või üritab kahjustada Veebiapteegi huve.
2.9. Müüjal on õigus keelduda Ostja tellimuse(te) vastuvõtmisest ja / või täitmisest, kui Ostja tellib tavapärasemast suuremaid koguseid Kaupu ühe tellimuse või mitme tellimuse kaudu, mis on esitatud suhteliselt lühikese aja jooksul.
2.10. Müüjal on õigus peatada või lõpetada Veebiapteegi tegevus ilma Ostjale ette teatamata, kuid ta peab enne peatamist/lõpetamist täitma oma kohustused Ostja ees.
2.11. Reeglites reguleerimata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
2.12. Müüjal on õigus Reegleid ühepoolselt muuta või täiendada. Veebiapteegis ostes kehtivad Ostja suhtes tellimuse vormistamise ajal kehtivad Reeglid.
3. Veebiapteegi kasutajaks registreerumine
3.1. Veebiapteegi kasutajaks registreerumine:
3.1.1. Veebiapteegis kasutajaks registreerimiseks peab Ostja sisestama kõik vastavalt registreerimisvormil küsitud kohustuslikud andmed. Ostja kasutajakonto on ühendatud Ostja määratud e-posti aadressiga. Veebiapteegis oma kontole sisse logides peab Ostja kasutama registreerimisel kasutatud e-posti aadressi ja enda loodud parooli.
3.1.2. Ostjal on igal ajal õigus esitada Müüjale taotlus tema kasutajakonto tühistamiseks. Kasutajakonto tühistamisel võib Ostja Ravimeid tellida ainult registreerimata ostu funktsiooni kasutades, sh ei saa osta retseptiravimeid. Kasutajakonto tühistamisel lõppeb osalemine Lojaalsusprogrammis.
3.1.3. Ostja peab säilitama ja kaitsma enda loodud sisselogimisandmed (paroole) ja ei tohi avaldada neid kolmandatele isikutele. Ostja vastutab kõigi Veebiapteegis pärast Ostja kontole sisselogimist tehtud toimingute eest. Müüja ja/või Operaator ei vastuta Ostja tuvastamise eest, kui tema kontole pääses Ostja sisselogimisandmeid (paroole) kasutades kolmas isik. Ostja teatab sisselogimisandmete (paroolide) kadumisest viivitamata Müüjale järgmisele e-posti aadressile veebiapteek@benu.ee
3.1.4. Registreerudes Veebiapteegi kasutajaks saab Ostja ka Lojaalsusprogrammi kliendiks ning ta saab Lojaalsusprogrammi kogunenud punkte lunastada, kui ostab Veebiapteegis või mõnest BENU apteegist. Kui Ostja oli juba enne Veebiapteegis registreerumist Lojaalsusprogrammi klient, siis ühendatake tema poolt Veebiapteegis loodud konto automaatselt tema kontoga Lojaalsusprogrammis ja eelnevalt kogunenud Lojaalsusprogrammi punktid.
3.2. Ostmine ilma kasutajakonto registreerimiseta tähendab seda, et Ostja peab täitma Müüja poolt tellimuse täitmiseks vajalikud kohustuslikud andmed. Vajalik teave: Ostja nimi, e-posti aadress, telefoninumber, elukoht (kohustuslik: asula, tänav, maja / korteri number, postiindeks).
3.3. Esitatud andmete õigsuse eest vastutab Ostja. Veebiapteegis registreerimisega või tellimuse vormistamisega kinnitab Ostja tingimusteta, et:
3.3.1. tal on õigus Veebiapteegist osta;
3.3.2. vastutab esitatud andmete õigsuse eest. Ostja vastutab ebaõigete andmete esitamise või kolmandate isikute andmete esitamise tagajärgede eest.
3.4. Esitatud andmete värskendamise eest vastutab Ostja.
3.5. Müüja ja/või Operaator ei vastuta kahju eest, mis Ostjale ja/või kolmandatele isikutele on põhjustatud sellest, et Ostja ei järginud kehtestatud andmete esitamise või värskendamise nõudeid.
4. Toote informatsioon
4.1. Ostja mõistab ja tunnistab, et:
4.1.1. Kaupade tootekirjeldused ja teave Kaupade omaduste kohta Veebiapteegis antakse vastavalt vastava Kaupade tarnija esitatud andmetele;
4.1.2. Veebiapteegis pakutav Kaupade tooteteave on üldisemat laadi ja ei pruugi olla identne vastava toote pakendi omaga;
4.1.3. Toote tegelik välimus (värv, suurus, kuju) ei pruugi Ostja poolt kasutatava arvutimonitori omaduste või muude tehniliste põhjuste tõttu ning ka mõistlikult võimalikke lahknevusi arvestades Veebiapteegis pildil oleva toote kujutisega täielikult kokku langeda. Müüja vastutab selliste lahknevuste eest ainult juhul, kui need tulenevad Müüja tegevusest.
4.2. Kui tootele kehtib tootja garantii, on see märgitud Veebiapteegis Kaupa tutvustavas tekstis või sisaldub viide Kaubaga kaasasolevas dokumentatsioonis. Garantii kestus ja tingimused sisalduvad Kaubaga kaasasolevas dokumentatsioonis.
4.3. Garantiijuhtumi korral palun pöörduge Müüja poole e-posti teel aadressil veebiapteek@benu.ee või pöörduge Kaubaga kaasasolevas dokumentatsioonis märgitud garantiiküsimuste eest vastutava isiku (toote maaletooja) poole.
4.4. Müüja ei vastuta Kaubal tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud pärast Kauba kättetoimetamist ning puuduste eest, mis tekivad Kaubale seoses Kauba mittesihipärase või ebaõige kasutamisega või seoses Kauba normaalse füüsilise kulumisega tavalise kasutamise korral.
4.5. Toote suhtes võidakse kohaldada soodustusi ja allahindlusi Müüja kehtestatud korras. Allahindlusi ei või liita, kui pakkumise eritingimustes ei ole öeldud teisiti ja see on postitatud Veebiapteegis või veebisaidil või soodustingimuste tingimustes. Kui reklaamikampaaniate suhtes kehtivad konkreetsed reeglid, võivad mõned soodustused kehtida ainult Lojaalsusprogrammi registreeritud liikmetele.
4.6. Soodustoodete kogus võib olla piiratud, nii et Müüja ei taga, et kõigile Ostjatele soodustooteid jätkub.
5. Kaupade hind ja maksmine
5.1. Ostja tellimuses olevad Kaupade hinnad väljendatakse eurodes, sealhulgas koos sellel ajal kehtinud käibemaksu määraga. Ostja võib Kaupade eest tasuda ainult Eesti Vabariigi ametlikus valuutas - eurodes.
5.2. Kaupade hinnad Veebiapteegis võivad erineda Kaupade hindadest BENU apteekides.
5.3. Müüjal on õigus igal ajal Veebiapteegis müüdavate Kaupade hindu muuta.
5.4. Kaupade hinnad tellimuse vormistamise hetkel on lõplikud. Lojaalsusprogrammi allahindlus kehtib Ostjale tellimuse vormistamise ajal (kui see on olemas).
5.5. BENU apteekidest Kaupade kättesaamine on tasuta. Kullerteenuse ja pakiautomaadi teenuse osas kohaldatakse hind vastavalt hinnakirjale.
5.6. Ostja võib Kaupade eest tasuda ühel järgmistest viisidest:
5.6.1. Veebiapteegi tellimiskeskkonnas on võimalik valida makseviisiks pangalink (N: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank) või
5.6.2. krediitkaardiga Mastercard või Visa.
Või
5.6.3. Modena 3-osaline makseviis. Rohkem infot antud makseviisi kohta leiate https://www.benu.ee/modena ja https://modena.ee/tingimused/kasutustingimused/. Arvesta, et Modena lahendust kasutades, astud lepingulisse suhtesse Modena Estonia OÜ- ga (reg.nr 14820592) ning Müüja edastab Ostja (sinu) andmed Modenale vastava makseviisi võimaldamiseks.
5.7. Pangaülekande puhul võivad kohalduda vastava panga kehtestatud ülekande- või teenustasud.
5.8. Veebiapteegis ei saa tasuda Lojaalsusprogrammis kehtiva BENU boonusrahaga.
5.9. Veebiapteegis ei saa tasuda BENU apteegi kinkekaardiga.
6. Mitteravimite tellimine
6.1. Ostja mõistab, et Veebiapteegis sisalduv teave Kaupade kohta ei ole Ostjale pakkumine Kaupade ostmiseks, vaid ainult Ostja kutse esitada Müüjale pakkumine Kaupade müümiseks (s.o kutse Kaupade tellimiseks).
6.2. Ostja valib Veebiapteegis välja soovitud Kauba, lisab selle ostukorvi, valib sobiva kättesaamisviisi, makseviisi, kinnitab, et on tutvunud Reeglitega ja muu teabega, vajutab nuppu “Kinnita tellimus” ning tasub Kauba eest.
6.3. Tellimus on esitatud, kui Ostja on Kauba eest tasunud ning kinnitab tellimuse klikkides internetipangas nupul “Tagasi kaupmehe juurde”.
6.4. Tellimus loetakse Müüja poolt vastuvõetuks, kui Ostja saab Müüjalt kinnituse, et Ostja tellimuse täitmist on alustatud. Teavitus saadetakse e-posti aadressile ja/või SMSi teel Ostjale.
6.5. Ostja ja Müüja vaheline leping loetakse sõlmituks hetkest, kui tellitud Ravimite eest tasumisele kuuluv summa laekub Müüja arvele.
6.6. Tellimus täidetakse pärast raha laekumist Müüja pangakontole.
6.7. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
7. Tellimuse täitmine, Kauba kättetoimetamise viisid
7.1. Tellimuse vormistamisel saab Ostja valida sobiva kättetoimetusviisi:
7.1.1. kättesaamine BENU apteegist (vastavate apteekide nimekiri kuvatakse tellimuse vormistamisel),
7.1.2. kättetoimetamine kulleriga Ostja määratud aadressile,
7.1.3. kättesaamine Itella pakiautomaadist.
7.1.4 kättesaamine Omniva pakiautomaadist.
7.1.5 kättesaamine Omniva postkontorist.
7.1.6 kättesaamine DPD pakiautomaadist.
7.2. Kui valitakse Kaupade kättetoimetamise viis – kättesaamine BENU apteegist:
7.2.1. Tellimus täidetakse järgmiseks tööpäevaks juhul, kui tellimus on Müüja poolt kinnitatud hiljemalt eelmine tööpäev kell 15:00.
7.2.2. tellimus täidetakse 2 (kahe) tööpäeva jooksul, kui Müüja kinnitas tellimuse tööpäeval peale kella 15.00.
7.2.3. tellimus väljastatakse Ostjale apteegis isikut tõendava dokumendi alusel. Kui vastuvõtja apteegis erineb Ostjast, siis tuleb sellest eelnevalt Müüjat teavida. Müüjal/apteekril on õigus anda Kaup üle teisele isikule, kes teab tellimuse numbrit ning keda võib mõistlikult pidada Ostja esindajaks.
7.2.4. Ostjat teavitatakse e-posti teel tellimuse täitmisest (Kaupade BENU apteeki toimetamisest). Kui Müüja ei suuda ettenägematute asjaolude tõttu aktsepteeritud tellimust õigeaegselt täita, teavitatakse sellest viivitamata Ostjat, andes õiguse tellimus tühistada ja makstud raha tagasi saada.
7.2.5. Ostja Kaupa hoiustatakse apteegis 7 päeva peale järgitulemisteavituse edastamist Ostjale. Kui sel perioodil Ostja Kaupadele järgi ei ole tulnud, siis tellimus tühistatakse ja tagastatakse Ostjale raha. Ostjale tagastatakse raha 14 päeva jooksul peale tellimuse tühistamist ja Kauba Müüjale tagastamist.
7.3. Kui valitakse Kaupade kättetoimetamise viis - kulleriga Ostja määratud aadressile:
7.3.1. tellimus täidetakse 1-3 tööpäeva jooksul. Kaupade kättetoimetamise täpse kellaaja kooskõlastab kuller Ostjaga telefoni teel Ostja määratud numbril.
7.3.2. Ostja vastutab Kaupade tellimisel või kasutajakontole märkimisel antud tarneaadressi õigsuse ning Kaupade kulleriga kokkulepitud ajal kättesaamise eest.
7.3.3. Kui Ostja ei võta vastu Kaupa kulleriga kokkulepitud ajal ja Ostja poolt määratud kohas, on Müüjal on õigus tellimus tühistada. Sel juhul tagastatakse Ostjale Kaupade eest raha 14 (neljateistkümne) päeva jooksul tellimuse tühistamisest ja Kauba Müüjale tagastamisest. Tagastatavast summast arvestatakse maha transporditasu.
7.3.4. Müüja eeldab, et Kauba kättetoimetamise aadressil võtab kauba kullerilt vastu Ostja. Müüjal/kulleril on õigus anda Kaup üle kättetoimetamise aadressil teisele isikule, keda kuller võib mõistlikult pidada Ostja esindajaks (füüsilise isiku puhul pereliige, asutuste puhul sekretär, valvelaua töötaja jmt.).
7.4. Kui valitakse Kaupade kättetoimetamise viis – Itella pakiautomaat:
7.4.1. tellimus täidetakse 1-3 tööpäeva jooksul. Kaupade jõudmisest pakiautomaati teavitab Itella Ostjat emaili või SMSi teel.
7.5. Kui valitakse Kaupade kättetoimetamise viis – Omniva pakiautomaat:
7.5.1. Tellimus täidetakse 1-3 tööpäeva jooksul. Kaupade jõudmisest pakiautomaati teavitab Omniva Ostjat emaili või SMSi teel.
7.6. Kui valitakse Kaupade kättetoimetamise viis – Omniva postkontor:
7.6.1. Tellimus täidetakse 1-3 tööpäeva jooksul. Kaupade jõudmisest pakiautomaati teavitab Omniva Ostjat emaili või SMSi teel.
7.6.2. Tellimus väljastatakse Ostjale postkontoris isikut tõendava dokumendi alusel või volituse alusel teisele isikule.
7.7. Kui valitakse Kaupade kättetoimetamise viis – DPD pakiautomaat:
7.7.1. Tellimus täidetakse 1-3 tööpäeva jooksul. Kaupade jõudmisest pakiautomaati teavitab DPD Ostjat emaili või SMSi teel.
7.8. Mõne Kaupade puhul võidakse kohaldada muid tarneaegu kui need, mis on sätestatud Reeglite punktides 7.2- 7.4. Konkreetne eeldatav tarneaeg on näidatud toote lehel.
7.9. Müüja ei vastuta transpordiettevõtte poolt Kaupade kohaletoimetamisel ilmnenud tõrgete eest.
7.10. Kaupu tarnitakse ainult Eesti Vabariigi piires.
7.11. Minimaalne tellimuse summa on 1 euro.
8. Kauba vastuvõtmine Ostja poolt
8.1. Kaupade vastuvõtmisel on Ostja või Ostja esindajal soovitatav kontrollida Kauba pakendit, kogust, kvaliteeti, sortimenti ja komplektsust. Kui tuvastatakse kontrollimise käigus puudus, tuleb võimalusel teha vastav märge tranpordiettevõtte esindajale ja teavitada sellest ka Müüjat.
8.2. Kullerteenusega Kauba kättetoimetamisel antakse Kaup Ostjale üle koos paberil või elektroonse saatelehega. Enne paberil või elektroonses terminalis kuvatud saatelehe allkirjastamist tuleks Ostjal Kauba pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida postiteenuse osutaja saatelehele sellekohane märkus. Vigastatud pakendiga saabunud Kaubast teatada kohe e-posti aadressile veebiapteek@benu.ee.
8.3. Enne Kauba kasutamist peab Ostja lugema tähelepanelikult Kauba kasutusjuhendit, pakendi infolehte ja Kauba pakendil toodud kasutamist selgitavat märgistust.
9. Kauba tagastamine (taganemine), pretensioonide esitamine
9.1. Pärast kauba kättesaamist on Ostjal 14 päeva aega Kaubaga tutvumiseks. Soovi korral on Ostjal võimalus Kaup tagastada eelnimetatud tähtaja jooksul (lepingust taganemine), saates e-posti aadressile veebiapteek@benu.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga ja oma arvelduskonto numbriga või täites tagastusankeedi https://www.benu.ee/media/images/Tagastusankeet_Benu.pdf ning tagastades Kauba oma kulul aadressile Pärnu mnt 501, Laagri 76401 Harjumaa märkega “Veebiapteek”.
9.2. Tagastatav Kaup peab olema originaal- ja kahjustamata pakendis (koos juhendi ja garantiikaardiga, kui see oli Kaubaga kaasas). Kui Kaup pole korralikult pakendatud või pakend rikutud on Müüjal õigus vähendada tagastatavat summat. Kaupade tagastamisel peab Ostja lisama ostudokumendid. Samuti on vaja täita ja allkirjastada Müüja ettenähtud toote tagastusvorm.
9.3. Võlaõigusseaduse § 53 lg 4 p 4' st tulenevalt ei kuulu tagastamisele avatud pakendiga, kasutatud või rikutud (sh rikutud pakend) Kaup, kui tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ei ole kaup peale pakendi avamist tagastamiseks kõlblik (N: kosmeetikatoode, meditsiiniseade, näomask jms) va kui pakend on saanud kahjustada transpordi käigus ning Kauba kättesaamisel kullerteenuse vahendusel või postiasutuses on tehtud vastav märge saatelehele või pakiautomaati saabunud kauba vastuvõtmisel on viivitamatult teatatud Müüjale vigastatud pakendiga Kauba kättesaamisest.
9.4. Ostjal ei ole õigust lepingust taganeda ja Kaupa tagastada järgnevatel juhtudel:
9.4.1. kvaliteetsed toidud, sealhulgas toidulisandid;
9.4.2. muu Kaup, mille puhul on Müüjal õigus vastavalt kehtivatele seadustele keelduda tagastuse aksepteerimisest.
9.5. Müüja tagastab Ostjale tagastatud Kauba eest makstud summad koos postikuluga hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates taganemisteate saamise päevast tingimusel, et sama tähtaja jooksul on Kaup tagastatud punktis 9.1 nimetatud aadressile kandes raha tagastamise dokumentides nimetatud Ostja kontole või kontole, millelt sooritati Kauba eest makse.
9.6. Ostjal on õigus esitada Müüjale Kauba osas (va ravimid) pretensioone kahe aasta jooksul Kauba Ostjale üleandmisest. Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et ühe aasta jooksul Kauba Ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas Kauba üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus Kauba või puuduse olemusega.
9.7. Juhul kui Ostja soovib esitada pretensiooni Kauba mittevastavuse osas lepingu tingimustele, tuleb see Müüjale esitada kahe kuu jooksul arvates päevast, kui Ostja sai teada, et Kaup ei vasta lepingutingimustele. Pretensioon esitatakse e-posti aadressile veebiapteek@benu.ee.
9.8. Pretensiooni esitamise korral Kauba mittevastavuse osas vaatab Müüja pretensiooni läbi 14 päeva jooksul selle saamisest arvates.
9.9. Juhul kui Müüja nõustub pretensioonis tooduga, parandab või asendab Müüja puudusega Kauba samasuguse puuduseta Kauba vastu; juhul kui Kauba parandamine või asendamine ei ole võimalik (Kaup puudub apteegis, Kaupa enam ei toodeta jmt) tagastab Müüja puudusega Kauba eest Ostja poolt tasutud ostuhinna Ostja poolt nimetatud kontole 30 päeva jooksul pretensiooni saamisest arvates. Puudusega Kauba asendamisel toimetatakse puuduseta Kaup Ostjale kätte viimase poolt valitud BENU apteeki.
10. Privaatsustingimused
10.1. Veebiapteek kasutab küpsiseid, mis võimaldavad Veebiapteegi varasemat külastajat ära tunda ja tagavad Veebiapteegis pakutavate teenuste kvaliteedi. Veebiapteegis kasutatavate küpsiste ja küpsisepoliitika kohta saate rohkem lugeda meie Privaatsustingimustest.
11. Isikuandmete töötlemise põhimõtted
11.1. Müüja tagab Ostja Isikuandmete töötlemise kooskõlas kehtiva seadusandlusega.
11.2. Isikuandmed, mida Müüja töötleb, hõlmavad eelkõige järgmisi andmeid Ostja kohta: eesnimi, perekonnanimi; isikukood või sünniaeg; sugu; suhtlemiskeel; telefoninumber või e-postiaadress; kliendikaardiga sooritatud ostude andmed; terviseandmed (retseptiandmed ja väljastatud ravimite andmed, tervisliku seisundi andmed, kas apteegis kohapeal või Veebiapteegis saadud nõustamise sisu), finantsandmed (pangakonto, kaardiandmed maksete teostamiseks Veebiapteegis või apteegis), elukoha andmed (Veebiapteegist ostetud kaupade kättetoimetamisel).
11.3. Müüja kogub Isikuandmeid eelkõige järgmistel juhtudel:
11.3.1. Ostjaga lepingu sõlmimisel, Ostja registreerimisel, uudiskirja tellimisel, Ostja päringu saamisel, jne.
11.3.2. Kui Müüja saab Isikuandmed näiteks Ostja poolt kliendikaardiga ja/või Veebiapteegis sõlmitud ostude andmete alusel ning see on vajalik Ostjaga sõlmitud lepingu täitmiseks või lepingu täitmise tagamiseks;
11.3.3. kui Müüja saab Isikuandmed Ostjalt tema nõusoleku alusel;
11.3.4. maksete tegemisel pangakontolt või pangakaardiga;
11.3.5. Ostjaga suhtlemisel Veebiapteegis, telefoni teel või veebikeskkonnas;
11.3.6. retseptiravimite müümisel;
11.3.7. turvanõuete täitmisel (paroolid jms kaitsemehhanismid Veebiapteegis);
11.3.8. Isikuandmete vahetamisel BENU kaubamärgi all tegutsevatelt apteegipidajate vahel.
11.4. Müüja töötleb ainult selliseid Isikuandmeid, mida Ostja on ise Müüjale (kas otse või läbi BENU kaubamärgi all tegutseva apteegipidaja) avaldanud.
11.5. Ostja Isikuandmete vastutav töötleja on Müüja. Müüjal on õigus kasutada Isikuandmete töötlemisel volitatud töötlejaid nagu näiteks IT-teenuste osutajad (näiteks serveriteenuse pakkujad, IT tarkvara arendajad), makseteenuste pakkujad (näiteks pangamaksete ja kaardimaksete vastuvõtmine ja teostamine), turundusparterid (näiteks uudiskirjade, küsitluste ja muude turundusalaste teavituste saatmine klientidele), kaupade kättetoimetamiseks (näiteks kuller- ja postiteenused, partnerapteegid).
11.6. Müüja ei säilita Isikuandmeid kauem, kui see on lähtuvalt Isikuandmete töötlemise eesmärgist või kehtiva seadusandluse alusel vajalik.
11.7. Müüja tagab Isikuandmete kaitse läbi organisatsiooniliste, füüsiliste ja infotehnoloogiliste turvameetmete. Müüja kinnitab, et kasutusele on võetud kõik vajalikud meetmed Isikuandmete kaitseks ja et Isikuandmete töötlemisel piirdutakse vähimaga, mis on vajalik Isikuandmete töötlemise eesmärkide täitmiseks.
11.8. Müüja võimaldab ligipääsu Isikuandmetele ainult vastava juhendamise saanud töötajatele, kellel on õigus Isikuandmeid töödelda vaid ulatuses, mis on vajalikud nende tööülesannete täitmiseks ja Isikuandmete töötlemise eesmärkide saavutamiseks.
11.9. Ostjal on õigus tutvuda tema kohta Müüja valduses olevate Isikuandmetega ja saada täiendavat teavet oma Isikuandmete töötlemise kohta.
11.10. Ostjal on õigus igal ajal esitada pretensioone oma Isikuandmete töötlemise kohta, sh nõuda enda kohta käivate Isikuandmete töötlemise lõpetamist, kogutud Isikuandmete kustutamist, parandamist või piiramist, esitada vastuväide oma Isikuandmete töötlemisele ja nõuda Isikuandmete ülekandmist, kui selline õigus tuleneb Euroopa Liidu Isikuandmete kaitse üldmäärusest 2016/679, Isikuandmete kaitse seadusest või muust asjakohasest õigusaktist.
11.11. Kui Ostja leiab, et Müüja on Isikuandmete töötlemisel rikkunud tema õigusi või ta soovib oma andmete muutmist/kustutamist, on tal õigus pöörduda rikkumise lõpetamise või muutmise/kustutamise nõudega Müüja poole e-posti aadressil veebiapteek@benu.ee . Ostjal on õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Andmekaitse Inspektsiooni poole.
12. Lõppsätted
12.1. Reeglid on koostatud vastavalt Eesti Vabariigi õigusaktidele ning Reeglitest tulenevaid õigussuhteid reguleerib Eesti Vabariigi seadus.
12.2. Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahju eest, kui Kauba kättetoimetamine viibib asjaolude tõttu, mida Müüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist ei olnud võimalik ette näha, sh Veebiapteegis asetleidvatest võimalikest tehnilistest tõrgetest põhjustatud viivituste korral Kauba kättetoimetamisel (vääramatu jõud).
12.3. Käesolevatest Reeglitest tulenevad või nendega seotud vaidlused ja lahkarvamused ning eeskirjade rikkumised või kehtivus lahendatakse läbirääkimiste teel. Lahkarvamuste korral on Teil õigus esitada kaebus tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti kaudu, Euroopa Liidu tarbijavaidluste lahendamise platvormi kaudu või kohtule. Komisjoni pöördumine on tarbijale tasuta ning tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijavaidluste komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ametikodulehel: https://ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon .Euroopa Liidu tarbijavaidluste lahendamise platvormi koduleht: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET
12.4. Veebiapteegi kaudu ostetud Kaupade kvaliteedi osas võib Ostja Müüjaga ühendust võtta e-posti aadressil veebiapteek@benu.ee või oma kasutajakonto kaudu Veebiapteegis.
Versioon 6,0
Viimati uuendatud 07.07.2023